Eliga Manager: Bańbor najczęstszym wyborem transferowym

Za nami 8. runda spotkań PGE Ekstraligi, a więc pierwsza po drugim oknie transferowym gry Eliga Manager.

Gracze dość rozsądnie wydawali swoje środki speed cash, ale też prawidłowo reagowali na ostatnie wydarzenia w realnym życiu żużlowym. Najczęściej wybieranym zawodnikiem podczas tego okienka był Bartosz Bańbor (ORLEN OIL MOTOR Lublin), którego zakupiło aż 1595 graczy.

Na drugim miejscu spośród wyborów graczy Eliga Manager był Mikkel Michelsen (KRONO-PLAST WŁÓKNIARZ Częstochowa). Duńczyk, wybrany aż 1292 razy, w pierwszym meczu po transferze rozczarował jednak swoich menedżerów, przywożąc do mety tylko 4 punkty w konfrontacji z osłabioną FOGO UNIĄ Leszno. Innymi zawodnikami, którzy często padali łupem wirtualnego scoutingu są Kacper Łobodziński i Jaimon Lidsey, dwaj zawodnicy ZOOLESZCZ GKM-u Grudziądz. Pierwszego z nich zakupiło 1182 graczy, drugiego 1029.

Wśród żużlowców, którzy zostali wytransferowani ze swoich drużyn niespodzianek nie ma. Kontuzje, które dopadły zawodników jasno odbiły się także na ruchach transferowych w Eliga Manager. Najczęściej sprzedawanym zawodnikiem był więc Damian Ratajczak (FOGO UNIA Leszno), z liczbą transakcji 4028. Szeregi swoich ekip opuścił także Jason Doyle (ZOOLESZCZ GKM Grudziądz), którego sprzedało 3133 menedżerów. Gracze zareagowali także na mało wyrazistą formę dwóch zawodników BETARD SPARTY Wrocław. Z Taia Woffindena zrezygnowało 974 z nich, a 972 menedżerów podziękowało Jakubowi Krawczykowi.

W Metalkas 2. Ekstralidze zmiany nie są aż tak wyraziste, choć w czołówce wybranych jest nowa twarz CELLFAST WILKÓW Krosno i całej ligi, Kenneth Bjerre. Duńczyka wybrano w grze 442 razy, co jest czwartym wynikiem tego okna transferowego.

Najczęściej wybierani w Metalkas 2. Ekstralidze:

1. Tobiasz Musielak (ARGED MALESA Ostrów), 639 razy

2. Jonas Seifert-Salk (CELLFAST WILKI Krosno), 549 razy

3. Grzegorz Walasek (INNPRO ROW Rybnik), 545 razy

4. Kenneth Bjerre (CELLFAST WILKI Krosno), 442 razy.

Spośród tych, którzy podpadli swoim menadżerom najczęściej sprzedawanym był również zawodnik krośnieńskiej ekipy, Norbert Krakowiak. Średnia ligowa 1,303 to z pewnością wielkie rozczarowanie dla fanów CELLFAST WILKÓW, jak i samego żużlowca. W kontekście gry, może to jednak oznaczać, że w kolejnym okienku Krakowiak, z niższym współczynnikiem KSM będzie ciekawą opcją. O ile oczywiście jego forma będzie wyraźnie rosła.

Najchętniej sprzedawani:

1. Norbert Krakowiak (CELLFAST WILKI Krosno), 830 razy

2. Wiktor Jasiński (ARGED MALESA Ostrów), 780 razy

3. Brady Kurtz (INNPRO ROW Rybnik), 719 razy

4. Franciszek Karczewski (ABRAMCZYK POLONIA Bydgoszcz), 525 razy.

Rafał Martuszewski