INNPRO ROW Rybnik najpopularniejszy na Facebooku i X – ranking mediów społecznościowych w METALKAS 2. Ekstralidze
02.04.2024 14:35Sezon żużlowy w Polsce tuż za rogiem. Za nami pierwsze mecze sparingowe, a już za 11 dni zainaugurują rozgrywki na dwóch najwyższych poziomach ligowych. Rzućmy okiem jak wygląda popularność klubowych profili w portalach społecznościowych w METALKAS 2. Ekstralidze.
W czołówce najpopularniejszych profili w mediach społecznościowych znajduje się INNPRO ROW Rybnik, który jest liderem klasyfikacji na portalu X oraz ex-aequo z ABRAMCZYK POLONIĄ Bydgoszcz przewodzi w rankingu na Facebooku. Na Instagramie lideruje, za to tegoroczny spadkowicz z PGE Ekstraligi, CELLFAST WILKI Krosno.
Oto jak przedstawia się ranking popularności mediów społecznościowych w klubach METALKAS 2. Ekstraligi (stan na 28.03.2023):
X (dawniej Twitter):
- INNPRO ROW Rybnik – 6,1 tys. obserwujących
- ABRAMCZYK POLONIA Bydgoszcz – 5,4 tys. obserwujących
- ENERGA WYBRZEŻE Gdańsk – 5,3 tys. obserwujących
- H.SKRZYDLEWSKA ORZEŁ Łódź – 3,9 tys. obserwujących
- #ORZECHOWAOSADA PSŻ Poznań – 3,6 tys. obserwujących
- CELLFAST WILKI Krosno – 3,3 tys. obserwujących
- ARGED MALESA Ostrów Wielkopolski – 2,4 tys. obserwujących
- TEXOM STAL Rzeszów – 993 obserwujących
Instagram:
- CELLFAST WILKI Krosno – 11,7 tys. obserwujących
- ARGED MALESA Ostrów Wielkopolski – 11,5 tys. obserwujących
- INNPRO ROW Rybnik – 10,8 tys. obserwujących
- ABRAMCZYK POLONIA Bydgoszcz – 9 tys. obserwujących
- H.SKRZYDLEWSKA ORZEŁ Łódź – 7,3 tys. obserwujących
- ENERGA WYBRZEŻE Gdańsk – 7 tys. obserwujących
- #ORZECHOWAOSADA PSŻ Poznań – 5,6 tys. obserwujących
- TEXOM STAL Rzeszów – 1,5 tys. obserwujących
Facebook:
1-2. INNPRO ROW Rybnik – 29 tys. obserwujących
1-2. ABRAMCZYK POLONIA Bydgoszcz – 29 tys. obserwujących
3. ENERGA WYBRZEŻE Gdańsk – 26 tys. obserwujących
4. CELLFAST WILKI Krosno – 24 tys. obserwujących
5. H.SKRZYDLEWSKA ORZEŁ Łódź – 23 tys. obserwujących
6. ARGED MALESA Ostrów Wielkopolski – 22 tys. obserwujących
7. #ORZECHOWAOSADA PSŻ Poznań – 18 tys. obserwujących
8. TEXOM STAL Rzeszów – 1,8 tys. obserwujących