forBET sponsorem tytularnym Włókniarza Częstochowa w sezonie 2019
12.12.2018 17:28Podczas konferencji zorganizowanej w siedzibie firmy SGP Sorting Group Poland Sp. z.o.o w Częstochowie przedstawiono sponsorów Włókniarza Częstochowa oraz stadionu Arena Częstochowa. W 2019 roku klub będzie kolejny sezon występować w PGE Ekstralidze pod nazwą forBET Włókniarz Częstochowa, a stadion przy ul. Olsztyńskiej przez następne 3 lata, będzie nosił nazwę SGP Group Arena.
Gospodarzem konferencji był prezes SGP Group Sp. z o.o. Mariusz Puto. Obecni byli działacze Włókniarza Częstochowa z prezesem Michałem Świącikiem na czele, a także przedstawiciele władz miejskich oraz sponsorów: dyrektor ds. marketingu forBET Zakłady Bukmacherskie Paweł Majewski oraz właściciele firmy zielona-energia.com Michał Klimczyk oraz Łukasz Fonfara. W spotkaniu uczestniczyli również zawodnicy częstochowskiej drużyny – Adrian Miedziński i Paweł Przedpełski.
Podczas konferencji prezes forBET Włókniarza Michał Świącik podsumował zakończony dużym sukcesem sezon 2018. Podkreślił ogromną rolę miasta, sponsorów, ale przede wszystkim kibiców w budowaniu wiarygodności klubu z Częstochowy.
– Dla nas jest bardzo ważna tzw. wiarygodność, nie tylko sportowa, ale też wiarygodność biznesowa, wiarygodność na kanwie współpracy ze sponsorami. I chciałem pochwalić tutaj się tym, że udało się dogadać, dobić powiedzmy tutaj naszych targów i uścisnąć sobie rękę i podpisaliśmy umowę ze sponsorem tytularnym na sezon 2019, a będzie nim ponownie forBET Zakłady Bukmacherskie – ogłosił Michał Świącik.
Wspomniał, że pozostanie przy tym samym sponsorze na kolejny rok, jest istotnym elementem w budowaniu stabilizacji zarówno klubu, jak również budowania zaufania dla samego sponsora. Prezes częstochowskiego klubu zadowoleniem poinformował także o przedłużeniu, na kolejne 3 lata, umowy na nazwę stadionu Arena Częstochowa z firmą SGP Sorting Group Poland Sp. z.o.o, oraz przedstawił sponsora strategicznego, firmę Zielona-energia.com.
Sponsor ma w przyszłości, oprócz wsparcia materialnego, wspomóc drużynę, jeśli chodzi o odnawialne źródła energii i uniezależnić docelowo klub, jeśli chodzi o aspekty związane z dostawą energii
Dyrektor ds. marketingu forBET Zakłady Bukmacherskie, wspomniał z kolei o mocnym zaangażowaniu firmy w działania marketingowe związane ze sportem, a w szczególności te związane z żużlem.
– W tym nowym sezonie, który nadchodzi, po tych dwóch latach działania w dość szerokim spektrum z różnymi klubami, rzeczywiście doszliśmy do wniosku, że najlepiej będzie dla nas skupić się na jednym klubie. Z tym, z którym nam się najlepiej działa, najlepiej współpracuje, stąd w 2019 roku będziemy działali tylko z Włókniarzem Częstochowa – potwierdził Paweł Majewski.
Wiemy, że oficjalna prezentacja forBET Włókniarza Częstochowa odbędzie się 22 lutego 2019 roku. Szczegóły będą ogłoszone przez klub w późniejszym terminie. Kibice natomiast czekają już na inaugurację sezonu na SGP Arenie Częstochowa, która w sezonie 2019 odbędzie się w piątek 5 kwietnia, a pod Jasną Górę zawita CASH BROKER Stal Gorzów.
Rafał Borek