Beniaminek najpopularniejszy na Instagramie i Facebooku – ranking mediów społecznościowych w PGE Ekstralidze
23.03.2024 13:39Zbliżająca się inauguracja sezonu żużlowego w Polsce to z reguły wzrost zainteresowania kibiców w portalach społecznościowych. Przeanalizujmy, jak wygląda popularność klubowych profili w PGE Ekstralidze.
Bardzo dużą popularnością w mediach społecznościowych mogą cieszyć się kibice i włodarze tegorocznego beniaminka PGE Ekstraligi, NOVYHOTEL FALUBAZU Zielona Góra. Klub z zachodniej części Polski na portalu X nieznacznie ustępuje BETARD SPARCIE Wrocław, która wyprzedza Myszy o zaledwie kilkuset obserwujących, natomiast jeśli chodzi o portal Instagram i Facebook jest prawdziwym hegemonem zostawiając w tyle pozostałe kluby.
Oto jak przedstawia się ranking popularności mediów społecznościowych w klubach PGE Ekstraligi (stan na 20.03.2023):
X (dawniej Twitter):
- BETARD SPARTA Wrocław – 12,9 tys. obserwujących
- NOVYHOTEL FALUBAZ Zielona Góra – 12,5 tys. obserwujących
- FOGO UNIA Leszno – 12 tys. obserwujących
- EBUT.PL STAL Gorzów – 11 tys. obserwujących
- KS APATOR Toruń – 10,5 tys. obserwujących
- ZOOLESZCZ GKM Grudziądz – 7,8 tys. obserwujących
- ORLEN OIL MOTOR Lublin – 6,7 tys. obserwujących
- TAURON WŁOKNIARZ Częstochowa – 6,4 tys. obserwujących
Instagram:
- NOVYHOTEL FALUBAZ Zielona Góra – 34,4 tys. obserwujących
- FOGO UNIA Leszno – 32,4 tys. obserwujących
- BETARD SPARTA Wrocław – 31,8 tys. obserwujących
- EBUT.PL STAL Gorzów– 29,3 tys. obserwujących
- ORLEN OIL MOTOR Lublin – 28,1 tys. obserwujących
- TAURON WŁOKNIARZ Częstochowa – 23 tys. obserwujących
- ZOOLESZCZ GKM Grudziądz – 18,9 tys. obserwujących
- KS APATOR Toruń – 14,9 tys. obserwujących
Facebook:
- NOVYHOTEL FALUBAZ Zielona Góra – 90 tys. obserwujących
- EBUT.PL STAL Gorzów– 84 tys. obserwujących
- FOGO UNIA Leszno – 70 tys. obserwujących
- TAURON WŁOKNIARZ Częstochowa – 59 tys. obserwujących
- BETARD SPARTA Wrocław – 58 tys. obserwujących
- KS APATOR Toruń – 51 tys. obserwujących
- ORLEN OIL MOTOR Lublin – 44 tys. obserwujących
- ZOOLESZCZ GKM Grudziądz – 28 tys. obserwujących